Tot Just fa 3 anys que he començat a fer bici de carretera. He tingut la sort d´anar a parar amb la grupeta de Bicisprint Sabadell i l´oportunitat d´unir-me als viatges que organitzen els de la colla un cop a l´any.

És un viatge organitzat des del primer dia fins l´últim amb les rutes, els restaurants per menjar, els hotels on dormir,etc...

L´únic que has de fer tu com diu en Jordi només és gaudir i pedalar (com si no cansessin 7 dies de bici jajajaj)

El primer dia vam fer la Bonette per l´sterrato (Col de la Moutière) tot un repte anar amb bici de carretera per aquí, però qui no en fa no es ciclista diuen, no?.....amb això donem el tret de sortida al viatge!!!!

El segon dia ens va tocar el Col de la Cayolle i el Col d´Des Champs, una etapa que vaig gaudir molt perquè els paisatges eren per deixar-te sense paraules, el que es pot veure als Alps.....només se sap un cop hi ets allà, perquè m´he n´havien parlat però s´ha de veure en persona.

El tercer dia va ser un dia que recordaré sempre. Al matí Col d´Allòs i anàvem fugint de la pluja, però després de dinar vam anar a fer Col de Vars i ens va enganxar.

No vam poder acabar perquè va començar a pedregar i el soroll de les pedres impactant al casc va ser una senyal que no podíem continuar, tinc la certesa que si només hagués plogut amb el  meu pare hauríem arribat a dalt del port, però no va poder ser....Fins i tot amb les furgonetes ens vam quedar atrapats fins que va venir la màquina de netejar la carretera.

El quart dia va tocar Col de l´Izoard, el meu primer port de 32km de pujada, els últims 2km van ser difícils, entre l´alçada i el cansament.....arribar a dalt va costar, però la satisfacció d´ara és immensa,

Va ser un port per conèixer els meus limits i apendre per progressar.

El cinquè dia ens va tocar Col du Mont Cenis, rampes del 17%....interessant!!!

Un cop arribes a dalt apareix un llac immens el vam rodejar per acabar dinant en un restaurant molt autèntic i encara més la dona que ens va va atendre!

Ens va tocar fer nit a una casa rural preciosa amb sauna inclosa, un detall que amb el que portàvem acumulat va ser una fantasia.

El sisè dia era l´etapa reina Col de l´Iseran, el Cormet de Roselend i el Col du Pré, una etapa que vaig gaudir molt perquè estàvem al mig de la iMmensitat pujant l´Iseran les vistes són tot un espectacle des de que comences fins que arribes a dalt.

Una de les millors sensacions que he trobat amb la bici és quan tens per endavant una etapa dura i arribes als últims km sentint que encara tens força i pots arribar al final, un senyal que a poc a poc aprens a regular-te i conèixer el teu cos per saber el que et pot donar.

Sens dubte l´etapa que més em va agradar.

El setè dia va ser un dia per tancar la setmana amb el Col de Saises i 50km de planer fins a arribar a Ginebra, i no us penseu que per no fer tant desnivell no cansi... perquè 115km passen factura igualment, els planers pastosos també esgoten, però vam arribar per completar una setmana plena de sensacions de tota mena i molta felicitat que és el que m´aporta el ciclisme.

500km i 12.000m de desnivell desprès, hem acabat el viatge  i tinc la sort d´haver fet ports increïbles i haver crescut una mica més com a ciclista aficionada

Gràcies a tots i fins l´any que ve!

P.D: he posat 5 fotos i en posaria 20 més, no puc transmetre amb les fotos el que han vist els meus ulls, s´ha de viure!!!